Gissa vilken dörr.


Eftersom min kamera har legat hemma och vilat några dagar får den här bilden på en kopp te sammanfatta helgen. Jag har kollat Watchmen med Miron, försökt skaffa en försäkring, bokat en klipptid, gått på Addes och Paus födelsedagsfest och, för en kväll, stiftat bekantskap med någon som visade sig vara lite som jag.

Till Adde hade jag med mig ett rosa påskägg med prickiga muffinsformar, och till Paulina - ett turkost med skumbilar i. Kombinerar man äggen kan man baka Ahlgrensmuffins.


På söndagen kom Jonas förbi och fick sin bedrövligt försenade julklapp. Vi pratade om livet.

Kommentarer
Postat av: Hon

Jag gissar den med Jan Stenmark på.

2009-03-30 @ 23:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback