Today is a good day.


I julas vann jag en papperslapp med texten "En middag lagad av Andreas", i den hysteriskt roliga julklappstävlingen hemma hos Pau. Jag vann också en lapp med texen "En timmes massage av Andreas", som jag gav bort, och en med "En näve kondomer från Andreas ficka", som jag inkasserade direkt. Ikväll var det dags att byta middagslappen mot action, och Andreas kom hit och styrde upp ugnspannkaka. Bitter över att behöva använda glutenfritt mjöl, för sin "partners" och husfridens skull, tar Andreas här ut sin ilska på Lipton och Molly, som inte alls får smaka någon bacon.


Två minuter efter att Andreas börjat tycker Ylva att maten dröjer något oerhört och definitivt borde vara färdig snart.


Trettio sekunder efter att maten står på bordet har Paulina ätit upp halva sin bit och har ont i magen. Notera rörelseoskärpan på de snabbätande händerna när allting annat i rummet tycks stå spöklikt stilla.


Lipton tar hedersplatsen i soffan, och inväntar spänt rätt ögonblick för att på egen hand sluka 400g vildhallon.


Mätta och trötta förfaller vi till internetgenerationens sociala defaultsysselsättning, gemensamt youtubande, och hittar bland annat det här extremt tragikomiska klippet. Paulina skrattar sig astmatisk. Jag har trevligt. Tack för maten Adde. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback