Snart när jag kommer hit är jag två.


Igår åkte Ylva, hennes mamma, Pau och jag till Alunda och tittade på hundar. Det var mörkt och dimmigt och mysigt.


Det här suddmonstret ska bli Ylvas snart. Då ska den heta Kilroj eller Diva.


Många hundar var det. Arton stycken, om jag minns rätt. Som en liten armé.


Drakvalp.


Bor man i Alunda, och är hund, har man bjöja. Det är fint.


Själv var jag nyklippt igen. Tjohoo.


Den här hunden var den finaste av alla. Den var smal, brun, och hade stor näsa.


Hundlugg.


Paulina hittade sjukaste gosedjuret. Jag älskar det.


Pettson och Findus. Typ.


Är man väldigt liten kan det vara jobbigt med 17 stökiga kompisar.


Eftersom Ylva också är väldigt liten var det tur att vi bara var två, relativt ostökiga kompisar, plus en mamma som var med. Annars hade hon också somnat.

Kommentarer
Postat av: Scarlet Bonnie

Vad du är fin i håret!

2009-02-09 @ 01:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback