I'm not afraid of dying, I'm afraid of living without purpose.


Dagen började med att jag samlade ihop inspiration för målandet. Tavlan jag fått av Joana, favoritbok + favoritfilm, och så färgerna jag redan har i köket och hallen. Det rosa blocket från Monki var också med.


Jag mötte upp Emmy, vi samlade på oss ett gäng färgprover, och gick och åt blå potatis till lunch medan vi klurade på vilken rosa som var den ultimata rosa. Det blev den starkaste. Fuck you, Uppsala Färg. :D


Målandet gick helt sjukt fort och såhär fint blev det. Vi var asnöjda och firade med bullar och mjölk.


Sen sprang jag iväg för att träffa Erica, äta fruktkaka, och slappa i solen.


Cleo kom förbi och tyckte hon såg ful ut. Det gjorde hon inte. Såklart.


Ylva och Kilroj kom också förbi. Kilroj hade skrubbsår men var glad ändå.


Efter middagen gick jag och drack vin med Lionel, och pratade om livet. Lionel kom fram till att det var svårt, men värt det. Jag höll med. Nu ska jag sova, och i morgon ska jag köpa ett påskägg. Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: johanna

Den där jävla bryggan alltså. Kanske det enda jag saknar med uppsala.

2009-04-12 @ 09:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback