Mitt är också fejk.


Midsommar firades i Jonas mammas väldigt stora hus i Sunnersta. Här ses Jonas maska potatisskrubbning genom att prata i mobiltelefon (fast i själva verket var det Jonas som skrubbade all potatis och jag som åt chips).


På gården fanns en jättestor studsmatta som Tengil till stor förtjusning hittade.


Jonas drack vin och jag förevigade dekadensen.


Helt plötsligt, och mitt i maten, började alla prata om bajs. Det var roligt.


Tengil.


När alla var mätta, och det börjat smådugga ute, flyttade vi in i köket för "fruktansvärt starkt kaffe" och kolasvampar.


Jonas drack ännu mera vin. Jag förevigade dekadensen.


Eftersom Michelle (?) absolut inte ville vara med på bild får han bli pixelmonster istället. Vi hade iaf sjukt roligt åt historier om patetiska raggningsförsök ända tills kolasvamparna tagit slut.


Emma.


Jonas försöker hämnas.


Sen flyttade vi ut i mörkret igen. Jag och Emma hamnade på studsmattan tills jag tyckte att min mat nästan var påväg upp igen. Då la vi oss och stirrade i himlen och filosoferade ist.


Ungefär här insåg jag att det bara var några minuter kvar till sista bussen hem. Jag fick springa och hann inte ens krama alla hejdå. Det var iaf den bästa midsommaren på sjukt länge. Tack alla fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback