Grabbar, ska det inte vara en liten apa?


I lördags förmiddag träffade jag Jonas för att kolla läget på Vaksala Torg. Efter att vadat genom gräsligt 70-talsporslin i någon halvtimme gav vi upp och gick och åt lunch istället.


Utanför Hugos hittade vi Johan och Hilding. Johans mustasch var borta men han var trevlig ändå. Jag tycker om Johan.


Sen kom mormor förbi och fikade lite i trädgården. Hon är sjukt gammal nu mormor. Som ett troll, fast söt.


På kvällen ringde Alvar och sa att det var picknick i stadsparken, så jag och Cleo gick förbi och hängde en stund. Alvar hade köpt ett par smakfulla "shorts med inbyggd öl-öppnare på Clas Ohlson", som han glatt demonstrerade. Jag undrar om det finns ett par med korkskruv också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback