Det gröna gräset.


Igår efter jobbet drog jag till Emma. Vi lagade mat, kollade film och spydde galla över det svenska musikundret tills vi somnade. När vi vaknade var klockan 12 och det var vår ute. Vi drog in till Söder, käkade sunklunch på Jerusalem, och spatserade runt och tittade på folk. Sen satte vi oss på Blå Lotus, pratade om våra konstigaste ligg, och drack kaffe tills vi mådde illa. Jag var trött (som synes), men glad, och hade trots huvudvärken den lätt bästa slappdagen på länge.

I morgon blir mitt sovrum rosa som Miranda July. Jag är sjukt kär i henne. Miranda, om du av någon anledning skulle googla ditt eget namn nån gång, råka bläddra så sjukt många sidor framåt att du hittar min blogg, och sedan få för dig att Babelfisha hela skiten till engelska så vill jag att du ska veta det. <3

Kommentarer
Postat av: Laleh

hehe inte rosa ffs jonas....

2009-04-11 @ 10:27:16
URL: http://www.laleh.se/
Postat av: Alvar

Vilken liten pojke!

2009-04-13 @ 00:44:15
URL: http://alvars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback