Shine the light on golden.


I fredagskväll vankades det middag hos Joakim och Sofia.


Joakim skalade korv.


Och Sofia hackade trädgård.


Medan maten brummade i ugnen kollade jag in deras nya lya. Nyfixad sekelskiftestvåa på Söder. Fab.


Nöjd Joakim. Nöjd Sofia. Fast tvärtom, men det förstår ni. :D


Maten var sjukt god, och vi insåg snabbt hur löjligt fort en flaska vin tar slut när man är tre.


Jag ser trött och pruken ut här, men det var jag verkligen inte. Och Sofia var inte suddig heller. Varför tar du sådana falska bilder Joakim? Va va va? :D

Kommentarer
Postat av: stellan

Så himla fina dom är!!! Saknar er :( :(

2009-06-01 @ 10:41:01
URL: http://stellanj.blogg.se/
Postat av: Joakim

Vi saknar dig med Stellan!!

2009-06-02 @ 15:29:44
Postat av: Platt

Idyllen på söder alltså! Fina bilder Jonas. Bra gener och stil Jocke o Sofia :D



Stellan: Titta förbi Stockholm snart please.

2009-06-04 @ 16:37:17
Postat av: johanna

heheh schysst header!

2009-06-06 @ 22:36:46
URL: http://blog.underpunches.com
Postat av: Martina

J och J + S, ni är underbara - snart kan vi spendera mer tid tillsammans när jag finns i Stockholm mer regelbundet! puss puss

2009-06-08 @ 08:20:18
Postat av: siri

voj. jag känner knappt igen honom, lille joakim. ser så vuxen och glad ut. bra. fint. hälsa, om han minns. jag har kvar hans blå apa.

2009-07-27 @ 16:39:30
URL: http://sirimagnusdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback