You want to be where everybody knows your name.


Tidig morgon. Jag och Alvar åker tåg till jobbet. Alvar har med sig sin gitarr.



Förmiddag. Tony målar och lussnar på musik. Förmodligen ung gosse med snedlugg och gråten i halsen.


Eftermiddag. Fikagänget. Simpen retar mig för kompaktkameran.


Kväll. Jag och Victor åkte till Starbreeze och träffade Lionel. Alla var trötta.


Eftersom Victor är spanjor rör sig hans händer helt automatiskt, och i överljudshastighet, när han pratar.


Sen kom Joakim också förbi. Joakim blir förvånad över kameran. Jag ser svår ut.


Snabbvisit på Kungsgatan. Joakim provar hatt. Och ser charmig ut.


Victor och Joakim leker retards. Notera dubbla rosa bandet-pins. Joakim är snel han.


Dags för tåget, hejdå, och ännu mera retarderat beteende. Hej hej. Vi ses på måndag. :D

Kommentarer
Postat av: lftr

"Simpen retar mig för kompaktkameran"



OMGLOL!!1!



+1!

2009-02-01 @ 05:12:29
Postat av: Kristin

Jag noterar då bara EN rosabandetpin. Den andra ser misstänkt blå ut... Hehe, ska sluta dryga mig nu. Har hittat hit äntligen! Tack för idag. KRAM

2009-02-02 @ 00:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback