Du måste photoshoppa mig jättemycket.


Nej, det tänker jag inte göra. Cause there's absolutely no need to.


Det här är Ylva. Den personen i världen som känner mig bäst av alla. Säkert 80 % av alla mina dagbokssidor sedan 2002 handlar om Ylva. Någon gång när jag är pigg och ambitiös ska jag skriva en ordentlig presentation av henne.


Idag, när jag höll på att måla min hall, kom hon förbi med varma baguetter, tonfisk och tomater, och kokade varm choklad. Sånt gör Ylva, helt utan att man ber om det. Det är en av löjligt många saker som gör henne helt fantastisk.

Kommentarer
Postat av: Scarlet Bonnie

Men för jag var hungrig ju! Söt du är. Hallen blev jättefin. Synd att jag inte hinner hjälpa dej att måla.

2009-02-01 @ 09:50:12
Postat av: Kristin

Ylva, det här är meddelandet är ämnat bara för DIG (om än förmodligen vidarebefordrat av Jonas - tack på förhand sweetie, o tack för igår!) Samt att det står här att läsa för vem som helst, men det är bara bra i vissa lägen, som nu hoppas jag... Ok: Den här flickan är bland det finaste som gått i ett par eller utan ett par skor. Hon är inte bara (som synes här ovan/nedan?) sjukt fin, söt och vacker på utsidan. Hon är något så sällsynt som vacker BÅDE på in-och utsidan. Hon är en av de grymmaste personer jag mött. Stor kram från mig till dig, Ylva (och en liten en till Jonas). Tack för ditt sms, det betydde mer än du kan ana. Såna små gester, så stora efterverkningar. Hoppas vi kan ses snart nu fast du blivit så busy!

2009-02-05 @ 08:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback