Det är för att jag inte tycker om fula saker.


Längs Drottninggatan hängde kläder på tork mellan husen.


Och vid Hötorget stod träden i full blom.


Idag när jag och Tony åt Stockholmslunch (Gulashsoppa till det facila priset av 105 kr) ringde min telefon. Det var Ylva som ringde för att sjunga sången om att jag är toppen. Det var den första fina saken.

När jag satt I Gunilla och Joakims kök, och fick sushi, ringde den igen. Det var Alvar som ringde för att kolla ifall det var mitt tåg som hade brunnit, och gjort att hans blivit försenat. Det var den andra fina saken.

När jag kom ut från Calles nya lägenhet (som för övrigt var helt fabulous, förbered dig på påtvingat häng i ditt kök!) fick jag ett sms. Det var från Stellan och löd "Hej. Du är söt." Det var den tredje fina saken.

Kommentarer
Postat av: Scarlet Bonnie

Åh, finaste blommorna och finaste klädhänget!

2009-04-25 @ 09:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback