Attraction is not a choise.


Morgonen börjar med halsont och huvudvärk. Trött och gnällig hoppar jag i exakt samma kläder som alla andra dagar. Fuck you Dagens Outfit liksom. Det är en jävla tur att jag inte är modebloggare.


Jag och Simpen går på fotopromenad, och äter lunch på Cafe la Rose. Fota mig så fotar jag dig, ok? :D


Tony, aka Steve Jobs, designar monster ni kommer spöa om ungefär två år sådär. Look forward to it.


The problem with one-hundered-percent perfect love is that sometimes it's inconvenient.

Kommentarer
Postat av: tony

som ni ser så lyssnar jag gärna på musik via halsen

2009-04-30 @ 09:03:44
Postat av: Simpen

Nu du Jonas, nu finns du upplagd i min blogg också. Göttigt värre.

2009-04-30 @ 23:43:56
URL: http://simpen.blogg.se/
Postat av: Scarlet Bonnie

Fint .DD

2009-05-01 @ 12:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback