Honey, I'm home.


Nu är jag hemma igen. Hemma är också en fin ny röd väska, en rosa HOLGA, ett boxat Secret of Mana i mintskick för 100 spänn, en mindre samling presenter, godis i helt fantastiska små kartonger, samt en rosa ask kondomer med obehagligt söta nallebjörnar på. Tokyo var galet. Minst sagt. Och två surrealisktiska veckor slutade i totalt overklighetsklimax när jag vaknar sista morgonen av att det är jordbävning, går in och väcker Tony för att fråga om han också känt det, och han svarar: "Har fått mail från jobbet under natten. Företaget har gått i konkurs.".

GRIN is no more. Jag och 100 vänner samlar tankarna, skrattar åt goda minnen och spottar på dom dåliga. Vänder upp och ner på nu och sen. Jag har drygt 750 bilder från Tokyo att gå igenom, edita och posta här. Dom kommer snart.

Jag måste bara skaffa nytt jobb först. :D

Kommentarer
Postat av: Scarlet Bonnie

Och lyssna på Sommar med Petra Mede. Det är kick ass!

2009-08-14 @ 09:20:53
Postat av: johanna

du har bloggat! jag har bloggat! tyfonvarning i tokyo!



livet är sig inte likt.

2009-08-14 @ 17:47:35
URL: http://www.underpunches.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback