Visst var Sverige fantastiskt tyckte Bertil, men ändå var han bara halvglad om dagarna.


I onsdags drog vi till Mosebacke för att höra Tony spela.


I torsdgas köpte jag en sjukt ägig bok, och fick äntligen mitt nya objektiv till kameran.


I fredags såg vi Slumdog Millionaire på bio, och kvällshängde på Cafe 60.


Tony kunde inte dricka sitt te, eftersom skeden hindrade honom från att luta glaset mot munnen. Alvar var glad.


Idag klippte jag mig, och hälsade på hos Erik som fyllt år.


Sen gick jag förbi Hugos. Amanda var där, och jag smygfotade. Är man söt får man stå ut med sånt.

Kommentarer
Postat av: FIKAN

Alltså....är du belissimo fantastique i varenda förbenad frisyr som existerar?! :)

2009-04-05 @ 21:59:52
Postat av: Hanna (Eriks...om man får säga så)

Ååh, Amadeo, teh amazing! Hihi, jag hade ju också suttit på Hugos i så fall...om det inte var för den lilla detaljen att jag råkade sitta på pendeln från Tullinge när de pallrade sig dit.

2009-04-06 @ 07:45:02
URL: http://pushtheredbutton.blogg.se/
Postat av: Lina Nääs

Fniss! Bara jag lyckades fika md belissimio fantastique teh amazing

2009-04-06 @ 15:07:24
URL: http://www.penkslillaritblock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback