Om jag glömmer dig blir jag en annan.


Började dagen med att tona håret, bestämma lunchdejt med Calle, och njuta av att ha ett rosa rum. Vad tror ni om den här färgen på den andra väggen?


Om 11 dagar flyttar Calle in i huset bredvid mitt. Då blir vi grannar och kan hänga i varandras kök. Eller iaf i Calles, mitt är aldeles för litet. :D


Efter lunchen hamnade vi på Unico, med varsin kopp kaffe, och en Filip som berättade om saker man inte förstår. Det var kallt ute.


Sen gick vi hem till Gunilla och Joakim. Maj och Lisa var också där. Maj är stor nu, fast hennes näsa är fortfarande liten.

Kommentarer
Postat av: FIKAN

vilken underbar underbar spegel! med den färgen på andra väggen blir det slottskänsla. godisslott! jättefint!

2009-04-14 @ 14:40:17
Postat av: L.

Fantastisk rosa vägg.

2009-04-17 @ 18:32:15
URL: http://padraicmyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback