Hej alla nya.

Eftersom det rullar in nytt folk här, tänkte jag passa på att säga två saker. För det första finns det många fler inlägg än vad som syns på förstasidan. Blogg.se är dumma och vägrar göra en "äldre inlägg"-knapp längst ner, så för att nå dom måste man gå via kategorierna eller arkivet till höger. Bara så att ni inte tror att det tar slut längst ner! För det andra så finns jag även på Tumblr, där jag postar bilder från min iPhone. Tumblr-bloggen fyller dessutom ganska bra ut hålet under det året jag inte bloggade. Min tumblr hittar ni här.

Och eftersom jag fortfarande inte kommit igång på riktigt, så bjuder jag på några finingar från året som gått sålänge:

Stephanie, och vinterbesöket och kaffet och snön.

Jojo och gymnasiehänget.

Katalin.

Ylva, och de många drakbäbis-promenaderna.

Sommarnätterna, och att springa in i gamla bekanta.

Rosetterna.

Sanna och Aiko, och att missa sista bussen hem.

Ganska många gånger.

Och min lägenhet som äntligen blev färdig.

Kommentarer
Postat av: Jeny

I html-koderna kan man styra över hur många inlägg som ska visas per sida. Men en "äldre inlägg" knapp skulle varit smidigare.

2010-10-20 @ 21:17:06
URL: http://frenchindiedisco.blogg.se/
Postat av: eva

Härliga bilder! Fortsätt med det!

2010-10-21 @ 18:01:16
Postat av: hanna

oj. näst sista bilden var verkligen fin. mmm.

2010-11-22 @ 23:35:17
URL: http://nagatsuki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback