Bäste dräng är egen lyckas smed.


Ylva ringde och sa att det var dags för IKEA. Sweet sa jag, och laddade med Prefab Sprout och en banan.


Såhär ser våren ut i Uppsala, tro det eller ej. Idag iaf. På Valborg var det mest spyor och krossat glas.


På IKEA lekte vi med parasoller tills personalen tittade på mig med blicken som undrade varför jag inte stoppat in min lillasyster i barnstallet. Jag köpte nya gardiner, två myslampor, och en rosa/röd bärkasse.


Sen drack jag kaffe, käkade middag, och gick till kollektivet och kollade på Låt den rätte komma in.  Andreas hade grillat kyckling och någon annan bakat jättemycket bullar. Eftersom jag enligt Alvars personliga tränare ska äta en och en halv kyckling, sex gånger om dagen (alltså smått groteska NIO kycklingar om dagen), för att nå min idealvikt var det bara att stoppa i sig. Tack för hjälpen Andreas! :D

Kommentarer
Postat av: STELLAN JOHANSSON

fy fan va underbart gott att äta 9 kycklingar om dagen utan att behöva få dåligt samvete för det. drömlivet.

2009-05-03 @ 02:50:13
URL: http://stellanj.blogg.se/
Postat av: Scarlet Bonnie

Nej, nej, nej. "Bäste dräng är egen lyckas smed" heter det. Gammalt djungelordspråk.

2009-05-04 @ 14:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback