Since someone thinks I'm cool, I might as well overdo it.














Kommentarer
Postat av: fikan

såna finaste bilderna, du i miniformat först ut var ju helt bedårande! :)

2009-06-23 @ 14:32:39
URL: http://feline.bloggagratis.se
Postat av: Sofia

Jonas din glappkäft. Nu får du sluta prata med Gunilla om att jag bloggar. Jag vägrar ge ut min bloggadress till folk jag känner såvida jag inte bloggar seriöst, d v s BRA, för som det är nu bloggar jag tråkigt och då vill jag inte att folk jag känner ska läsa.

Min bästa väns mamma och min morbror har snokat reda på adressen. Det är illa nog.



Detta gör dock inte att du var mindre söt som barn. Du är givetvis söt nu också, men ja, du vet. Man kan aldrig konkurrera med barn.

2009-06-28 @ 12:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback