Vilken slutartid brukar du använda.


Träffade Fia och Erik, åt en sallad, och hängde utanför Pärleporten och Port22. Eriks kamera högg penisen av min kamera genom att vara värd typ 5 gånger mer, och ha 17 gånger så många autofokuspunkter. Så kan det gå.


Sen drog vi vidare till Akademibokhandeln, Erik kollade fotoböcker och jag köpte en printbok med filmaffischer från erotiska klassiker genom tiderna. Tänkte offra den och göra små tavlor av. Jag tror min lägenhet behöver det.


Efter middagen mötte jag upp med Alvar, Angelina och Lollo, drack lite kaffe på greken nere vid ån, och hamnade till slut på O'Learys. Folk där tittade på fotboll. Jag och Alvar tittade på folk som tittade på fotboll. Alla ska vi göra något.

Kommentarer
Postat av: lifter

Oh, vad biff jag ser ut på dendär bilden!



Ser jag sådär stark ut i verkligheten också?

2008-06-27 @ 13:26:24
URL: http://lifter.blogg.se/
Postat av: johanna evida

Pärleporten! John tatuerar! John bra!

2008-07-01 @ 00:20:16
URL: http://johannaevida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback