Jag samlar på fagra män.


Kaffe på Smultron i Linnéträdgården. Fille berättar om plastbåtar och äventyr.


Pastalunch med Jonas och en väldigt inbjudande basilikaplanta. Jonas knaprar blad i smyg och jag har matkoma efter en måltid bestående av 75% grädde, som jag förmodligen behövde.


Omåttligt sött late night company på bryggan. Jag kunde inte motstå dom TROTS att dom tog hela filten själva.


Det kunde inte Fille heller. Här förklarar han för hunden vilket fantastiskt trevligt vindskydd han är. Någon minut senare hade de båda blivit så bra vänner att de gick och kissade i buskarna tillsammans.

Kommentarer
Postat av: emmy

alltså. de där två. vore det inte emot mina principer skulle jag hundnappa dem direkt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback