Always and never.


I väntan på att jag ska orka gå igenom alla bilderna från gårdagens inflyttnings/födelsedagsfest kommer här ett collage på Cleo istället. Bilderna är från exakt ett år sedan, då jag fyllde 24, och hon åkte ända till Stockholm bara för att ge mig Pedro Almodóvars Volver i present. Eftersom vi misslyckades med att titta på den då tyckte vi att det passade bra att göra det idag istället. Det här är till dig Cleo. För att du gör mina födelsedagar, och alla andra dagar, så mycket mera värda. Tack. <3

Kommentarer
Postat av: joana

hej,manga bra minnen framfor och bakom spegen!

manga bra minnen forr och i framtiden,

manga bra minnen innuti och utanfor denna linje,

kram.

joana

2010-10-16 @ 22:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback